reklama

Ľudia, pomôžte

Včera som bola u babičky, má 83 rokov a býva sama v jednoizbovom byte a Petržalke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

Bývam neďaleko a tak ju chodím navštevovať. Spýtala som sa jej ako vždyči jej mám niečo priniesť, veď obchod mám po ceste. Odpovedala: „ NieNikolka, nemusíš, dnes som bola." Zdala sa mi v telefóne miernedezorientovaná, myslela som si že jej nie je dobre, je totižcukrovkárka.

Keď som prišla k babke zdalo sa mi, že má niečo tmavé pod okom no v prítmí jej obývačky som si to hneď nevšimla.

Zažala som a uvidela na babičkinej tvári monokel cez celé oko.

„ Bože, čo sa ti stalo?" Spýtala som sa.

Babička mi so slzami v očiach porozprávala ako bola nakupovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ Vieš, išla som ráno do billy a mala som ťažký nákup, ale veď somsi myslela že to zvládnem, veď je to blízko." „ Vyšla som z vchodu,prešla som pár krokov a asi sa mi zatočila hlava." „ Potom si už ibapamätám ako som sa prebrala na zemi, taška vysypaná." „ Ani neviem akodlho som tam ležala." „ A vieš čo je na tom najhoršie, Nikolka ?"

„ Okolo mňa prešlo veľa ľudí, niektorí ma dokonca prekročili, alenikto mi nepomohol zdvihnúť sa, nikto sa ma neopýtal či mi má pomôcť."„ Za mojich mladých čias sa toto nestávalo, my sme vždy ľuďompomáhali."

Odviezli sme ju s priateľom na pohotovosť, mala nerazenú ruku a dvatýždne ňou nemohla skoro vôbec hýbať. Na tvári mala veľkú modrinu aopuch na pravej strane tváre, padla totiž na obrubník. Narazené koleno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ruka je už v poriadku, modrina zmizla, rany na kolene sú zahojené,rany na jej srdci sa však nezahoja a vždy bude so smútkom spomínať natúto zlú skúsenosť a nezáujem pomôcť.

Preto vás ľudia prosím, skúste sa aspoň občas nezaoberať iba sebou aaspoň niečo málo viac si navzájom pomáhať. Nikdy totiž neviete akodopadnete vy a kedy budete tiež potrebovať pomoc .

Zároveň ďakujem všetkým vám, ktorým nerobí problém podať niekomu ruku a s úsmevom pomôcť.

ďakujem

Nikola Görnerová

Nikola Görnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som taká aká som....niekedy žena, niekedy dieťa. Niekedy dobrá, niekedy zlá, milujúca i nenávidiaca, optimista, realista i pesimista v jednom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu