reklama

Najlepší priateľ? Nemožné...

Veď to poznáte a určite ste už každý mali tú možnosť nazvať niekoho najlepším priateľom. Myslím tým teraz niekoho kto je opačného pohlavia ako vy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

Mne sa to stalo, zatiaľ dvakrát a aj dvakrát to skončilo. Porozprávam o tom, ako to bolo u mňa.

Prvý raz to bolo ešte na gymnáziu.

Boli sme taká malá skupinka, ktorá chodila spolu trošku žúrovať a zabávať sa. Nakoniec sme ostali dve baby a jeden chalan.

Bolo to fajn, všade sme boli spolu, vždy sme si našli tému o ktorej sme si mali čo povedať. Až raz jedného dňa sa to stalo.

Spala u mňa kamoška, bolo leto a mama odišla do práce.

Krásny že to študentský život, keď máte letné prázdniny a nič nemusíte. Prišiel kamarát šli sme sa okúpať, veď blízko máme jazero.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo nám trom spolu fajn, boli sme najlepší kamaráti.

Najlepší kamarát, najlepšia kamarátka a ja.

Keď sastmievalo , pobrali sa domov, kamarát však ostal. Asi na nás obochzapôsobila tá atmosféra leta, kŕkania žiab a možno trošku aj to pivo,začali sme sa bozkávať a už bola ruka v rukáve.

Začal sa môj druhý vzťah vôbec. Leto však pomaly končilo a s prvým padajúcim listím začal aj náš vzťah , naša láska opadávať.

Začiatkom jesene všetko skončilo. Aj moje najlepšie priateľstvo s ním.

Teraz keď ma stretne, radšej zdvihne hlavu k nebu a tvári sa že ma nevidí. Trapas....

Moje druhé najlepšie kamarátstvo s človekom opačného pohlavia sa začalo až keď som začala pracovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vedeli sme toho o sebe veľa a radili sme si navzájom vo všetkom, rozprávali sme o všetkom.

Obaja sme mali pri sebe niekoho. On bol prvý čo ostal sám, no všetko bolo rovnaké. Kávičky, rozhovory, zábava.

Problém nastal až vtedy, keď som sa ja rozišla s tým mojim, s ktorým bol on sám celkom dobrý priateľ.

Boli sme na párty, keď mi len tak mimochodom už dostatočne podgurážený venoval bozk. A tam to začalo.

Vraj ma má rád, ale keďže opitému človeku je ťažko rozumieť, nechala som to tak. . Veď aj ja som ho predsa mala rada.

Na druhý deň si nič nepamätal a mal miernu opicu.

Vytiahol ma do mesta, na kávu.Kecáme kecáme a on zrazu vraví: „ Vieš, keď už si teraz sama.... nóóó nechcela by si so mnou, no však vieš."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak tomuto milé dámy, milí páni vravím PODPÁSOVKA.

Máte jediného priateľa, ktorému môžete povedať všetko, ale naozaj všetko a on vás zradí práve týmto spôsobom.

Vysvetlila som mu dôvody, prečo to tak nemôže byť aj keď ho mám veľmi rada.

Chcem mať dobrého kamaráta, ktorý ma vypočuje keď budem mať problém,ktorému sa budem môcť vyplakať, keď mi bude zle. A to isté mohol čakaťaj on odo mňa.

Žiaľ, asi mu to nestačilo, odišiel z tohto mesta a prerušil kontakt.

Aj tak však naňho rada spomínam.

A teraz mi povedzte, ako je možné udržať dlhodobo dobrý vzťah s kamarátom/kamarátkou ?

Nikola Görnerová

Nikola Görnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som taká aká som....niekedy žena, niekedy dieťa. Niekedy dobrá, niekedy zlá, milujúca i nenávidiaca, optimista, realista i pesimista v jednom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu